بیان تجارب موفق: ارتباط چهره به چهره
سال گذشته در یک برنامهی زنده تلویزیونی، مسئول یکی از بزرگترین هیأتهای عزاداری شهر اصفهان که بالغ بر دوازده هزار عضو دارد میگفت:
کمیته تحقیق و پژوهش هیأت به این نتیجه رسیده است که بهترین راه تأثیر گذاری در مخاطبان جوان و نوجوان، برقراری ارتباط چهره به چهره، نفس به نفس و بالمشافهه میباشد که ما به این منظور، افرادی را مأمور کردهایم تا این کار را در هیات عزاداری عملیاتی نمایند.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت موضوع سخنرانی، توسط سخنرانان میهمان گفت: مسئولان هیات ما از دو ماه قبل، موضوع سخنرانی را با سخنرانان هماهنگ میکنند و اگر سخنران در جلسه خارج از موضوع صحبت کند به او تذکر میدهند.
علاوه بر این نوآوری مسئولان برنامه ریزی این هیات عزاداری در نامگذاری مراسمات ویژه مذهبی طول سال نیز از دیگر نکات جالب توجهی بود که ذکر آن در اینجا خالی از لطف نیست، بعنوان مثال: نامگذاری مراسم نیمه شعبان با عنوان “یه روز میبینمت”، و دهه اول محرم به عنوان “عشق علیه السلام” و نیز جشن میلاد ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با عنوان “مادر ستارگان”.
منبع:www.salehintehran.ir
تجارب موفق تربیتی خود را جهت انتشار برای ما ارسال فرمایید.
info@kheibar.net